
Съдържание:
- Кои са фрийлансърите?
- Как дигиталните визитки могат да Ви помогнат?
- Как можем да Ви помогнем?
- А Вие готови ли сте да поръчате?
Искате да се развиете в сферата си на работа? Търсите аудитория, на която да предложите услугите, продуктите и способностите си? А знаете ли, че повече от 85% от потребителите преценяват даден човек или компания въз основа на първото впечатление?
Няма значение дали сте фрийлансър или собственик на фирма. Ако искате да изпъкнете пред конкурентите си, не е достатъчно да сте онлайн или да предложите най-доброто качество. Трябва да оставите трайно впечатление и да дадете възможност на Вашите клиенти и партньори бързо и лесно да се свържат с Вас.
Време е да надминете ограничените възможности на традиционните хартиени картички и да се възползвате от предимствата на дигиталните визитки! Ако се колебаете дали са подходящи и за Вас, останете с нас до края! В тази статия ние, от Reliqui, ще Ви споделим как можете с тях да изградите своята професионална идентичност и личен бранд.

Кои са фрийлансърите?
Сигурни сме, че и Вие сте срещали много често този термин в социалните мрежи и професионалните среди. Всъщност, през последните години и в България навлязоха свободните професии като вид самостоятелна заетост.
Това означава, че хората вместо да бъдат наемани от различни компании, работят за себе си и се самоосигуряват. Те предоставят своите способности, услуги или продукти на фирми, физически лица и организации на база сключване на договор или проект.
По този начин имат свободата да управляват своето време и да се занимават с различни дейности, като сами си разпределят задачите. Тази работа осигурява възможност сами да избират с колко клиенти да работят и каква цена да им предложат.
Могат да се ангажират в най-различни сфери – изработка на хенд мейд продукти, графичен дизайн, фотография, програмиране, дори строителна дейност и други. Най-голямото предимства е, че притежават гъвкавостта сами да избират дали работата отговаря на техните изисквания, амбиции и предпочитания.
Компании от всякакъв тип и размер, могат да наемат фрийлансъри за изпълнението на проект или задача. Разликата със служителите на трудов договор е, че те сами отговорят за плащането на данъците, здравното и пенсионното си осигуряване.
Успехът в тази сфера зависи не само от техните професионални качества и организираност, но и по какъв начин се представят пред аудиторията си. Именно тук начинът, по който общуват със своята аудитория, е изключително важен за привличане на потенциални клиенти.

Как дигиталните визитки могат да Ви помогнат?
Да работите за себе си и сами да разпределяте времето си, може да е както удовлетворяващо, така и много стресиращо. За съжаление, стандартните хартиени картички отдавна не могат да отговорят на нуждите на съвременния човек. Те не само са скъпи за изработка и подмяна, но и лесно могат да бъдат изгубени или повредени. По този начин се прекъсва връзката Ви с клиентите и партньорите и губите възможността си да работите с тях.
От друга страна, смарт визитките Ви предлагат множество предимства като:
Икономия на средства
Разходите, които фрийлансърите влагат за реклама, могат да варират значително. На първо място, те не разполагат с огромните бюджети на големите компании. Това означава, че е важно правилно да разпределят своите инвестиции, за да получат максимална възвръщаемост от тях.
Традиционните картички изискват не само правилно оформление и дизайн, но и средства за отпечатването им. Вложените средства зависят не само от качеството на хартията и печата, но и от това, колко често се подменят.
Затова дигиталните визитки са не само икономични, но и екологични. Те премахват нуждата от постоянно влагане на средства, защото 1 визитка се равнява на 1000 картички.

Привличане на нови клиенти
Смарт визитките може да Ви улеснят и при комуникацията с нови клиенти. Споделяйки бързо и лесно контактните си данни, това ще повиши интереса им към Вас. Така се повишават шансовете да Ви потърсят, когато имат проект или задача, с която да им помогнете.
Този модерен подход ускорява комуникацията и отваря вратите към нови възможности, защото споделяте не само данните си, но и портфолиото си.
Професионален имидж
Във фрийланс сферата всеки един детайл е от значение – от знанията, с които разполагате и как предлагате услугите си до личния бранд, с който се представяте. Вашата репутация и мнението на фирмите, с които работите, са много важни за Вашето развитие.
Но наред с това, можете да подобрите присъствието си чрез NFC визитките. С тях ще демонстрирате, че сте в крак с технологиите и новите тенденции. Това ще покаже и готовността Ви да приемате и интегрирате иновациите и във Вашата работа. По този начин ще оставите и впечатление за напредничаво мислене и истински професионализъм.

Защо Ви ги препоръчваме?
Като фрийлансър, вероятно имате възможността да работите с клиенти от цял свят, да пътувате и да се срещате с много хора всекидневно. Начинът, по който им представяте личния си бранд и задържате вниманието им, може да е от решаващо значение дали ще изберат да работят с Вас.
Лесната обмяна на информация е важна, независимо къде се намирате. Много потребители са свикнали да виждат хартиени картички с еднотипен дизайн, които не изпъкват с нищо пред останалите. Накрая на всяко събитие много собственици на фирми си тръгват с дузина картички, за които до края на деня ще забравят.
Не е нужно да бъдете един от многото! С дигиталните визитки можете да споделите контактната си информация само с едно докосване или чрез QR код, имейл и дори SMS. С тях можете:
Лесно да споделите информация
Не позволявайте на потенциалните клиенти и партньори да забравят за Вас или да Ви складират в джоба на сакото си. Модерната технология на смарт визитките е толкова лесна и удобна за използване. Дори някой да си е забравил телефона, пак можете да му изпратите своите контактни данни чрез социалните мрежи, имейл или SMS.
Тази гъвкавост ще Ви позволи да поддържате важните контакти и да бъдете винаги на разположение за нови проекти.

Актуални данни
Веднъж напечатани, хартиените визитки не могат да бъдат променяни. Дигиталните имат хиляди възможности за персонализиране. Всяка информация, която сте въвели в профила си, може да бъде актуализирана по всяко време на денонощието.
Вече няма да е проблем, ако сте сменили номера си или искате да добавите новия си сайт или социалните мрежи. Можете лесно да добавите желаната информация, без да се налага да информирате партньорите си, защото тя автоматично се ъпдейтва и при тях!
По-добра персонализация
Неслучайно Ви споделихме колко е важно първото впечатление. Правилният подбор на цветовете, формите, изображенията и асоциирането им с Вашия личен бранд, ще създаде положителни емоции в аудиторията.
Визуалното оформление на пластиката на визитката е много важна. Дигиталните предлагат повече възможности за брандиране, което Ви позволява да създадете уникална идентичност, с която да се представяте.

Как можем да Ви помогнем?
Ние – от Reliqui, сме готови да Ви предоставим най-добрите решения, които ще Ви помогнат да се отличите в дигиталния свят. Нашите експерти ще:
- Създадат индивидуален дизайн – от началната идея до крайния продукт. С удоволствие ще създадем уникална визия на пластиката, която да отразява Вашия личен бранд.
- Ви предложат най-добрата персонализация – разнообразни възможности за оформление на контактната форма и добавяне на информация.
С нашата помощ ще създадете стабилно и дълготрайно присъствие, което подчертава Вашите умения и опит в дадения сектор.
А Вие готови ли сте да поръчате?
Не пропускайте да разгледате нашия онлайн магазин и поръчате избрания продукт. Свържете се с нас на телефон: +359 894 426 890, ако се нуждаете от професионална консултация.