Дигиталните визитки са иновация, която изцяло може да промени визията и представянето на Вашия бизнес! Те са електронна версия на традиционните хартиени картички. Отличават се със своята екологичност и бърз достъп до контактната информация, която искате да предадете на Вашите клиенти и партньори.
Колебаете се дали е време да замените хартиените картички със смарт визитки? В тази статия ние от Reliqui ще Ви представим няколко интересни факти за алтернативата.
Кога са създадени първите дигитални визитки?
Идеята за смарт визитки е сравнително нова. За първи път се появиха през 2000 г. като електронни визитки, които може да се изпращат по имейл или да се споделят онлайн.
През 2001 г. компанията Blackberry пусна услугата Blackberry Messenger (BBM), която позволяваше на потребителите да споделят електронни визитки помежду си.
С появата на смартфоните и мобилните приложения за социални медии през последното десетилетие, те станаха все по-популярни и разнообразни. Днес има множество приложения за създаване на дигитални визитки, както и много различни формати, в които визитките може да бъдат представени.
Какво трябва да знаете за тях?
Смарт визитните картички може да бъдат представени в различни формати като уеб-страници, електронни картички, QR кодове и други. Обикновено съдържанието им включва основната информация за фирмата или служителя – име, титла, адрес на електронна поща, телефонен номер, адрес на уебсайт и социални медии.
Можем да кажем и, че са изключително удобни за употреба, защото може да бъдат споделяни бързо и лесно, без нужда от физическа картичка. Могат да бъдат използвани и за укрепване на маркетинговата стратегия като включват интерактивни елементи и мултимедийно съдържание.
Някои от предимствата им включват удобство и ефективност при споделяне на контактна информация, възможност за бърза актуализация на информацията, по-малко отпадък и екологичност, както и лесно запазване на информацията в мобилни устройства.
Колко време може да бъде използвана една дигитална визитка?
Времето, за което можете да ги използвате, варира в зависимост от начина, по който е създадена и споделена. В някои случаи визитката е валидна за определен период от време и не можете да я използвате след това.
В други случаи Ви дава възможност да споделите информацията си 100 000 пъти преди да бъде заменена. Това се равнява на 1 000 хартиени карти.
Тя може да бъде използвана за неопределен период от време, но информацията, която е включена в нея, може да се променя и актуализира. Това е особено полезно за хора, които често сменят работата си, сменят адреса си или номера на телефона.
С това ще завършим тази статия. Надяваме се тази информация да Ви е била полезна и да сте научили малко повече за смарт визитките.
Не пропускайте да разгледате нашите завършени проекти на дигитални визитки. Свържете се с нашия екип, ако се нуждаете от професионален съвет на телефон: +359 894 426 890.