Визитните картички са жизненоважна част от представянето на фирмите. Много предприемачи разчитат на тях, за да представят своята фирма на нови клиенти, партньори и доставчици. Разпространяването им с цел реклама е стара старетегия, която все още много марки използват, за да се популяризират.
Но дали това все още е най-добрият вариант? Технологиите въведоха множество промени в нашето ежедневие и бизнеса. Дигиталните визитки вече не са новост, а предпочитан „инструмент” от все повече български и международни брандове.
Все още ли се колебаете? В тази статия ние, от RELIQUI, ще Ви представим предимствата им за стартиращите бизнеси и мненията на някои от нашите клиенти.
Защо да ги изберете?
Все повече предприятия започват да осъзнават, че поддържането на връзка с техните клиенти е ключов момент за успеха им. Докато традиционните картички винаги могат да бъдат повредени и загубени, при дигиталните споделените данни се запазват в устройството.
Те ще Ви помогнат да бъдете в крак с промените в бизнес средата и да бъдете винаги актуални и конкурентно способни. Избирайки ги, Вие ще можете:
- Лесно да споделяте данните си – с тях няма нужда да носите купчина с визитки и да ги раздавате на потенциалните си бизнес партньори. Само с едно движение ще предадете Вашата контактна информация на всяко цифрово устройство – смартфон, таблет, лаптоп и други. Имате удобна опция, с която автоматично ще бъдете добавени в адресната книга на получателя. В този случай хората винаги ще имат данните Ви и рискът от загуба на връзка е минимален.
- Да проследите ангажираността – предизвикателство е да разберете дали някой е разгледал Вашата физическа визитка и я е използвал, за да се свърже с Вас. При дигиталните имате възможност да проследите какъв е бил интересът към контактната Ви информация и колко потребителя са я използвали.
- Лесни за актуализиране – при стандартните картички не можете просто да промените адрес, телефон или имейл. Трябва да вложите отново средства и да поръчате нов печат, а старите да хвърлите. Това не е екологично, но и носи допълнителен разход. При дигаталните е толкова лесно да промените данните си – те автоматично се ъпдейтват и при хората, с които вече сте ги споделили.
- Екологични – не можете да накарате хората, на които сте дали хартиена картичка да ги рециклират. Дигиталните са направени от биоразградима пластмаса и само 1 визитка се равнява на 10 000 хартиени.
Какво мислят нашите клиенти?
Георги Манов:
„Като собственик на онлайн маркетингова агенция, за мен е важно да поддържаме връзка с нашите клиенти и партньори. Дигиталната визитка допълни имиджа на нашата компания! Само с едно движение, вече мога да предоставя нашата контактна информация!”
Полина Петрова:
„Изключително съм доволна от дигиталните визитки RELIQUI, защото спестяват място – лесни за използване и само с един клик запазват контакта ти в телефона на отсрещния човек.”
С това ще завършим нашата статия. Не пропускайте да разгледате нашия магазин и да поръчате своите нови дигитални визитки.